Sylvia Plath - Η Άλλη

 

Έρχεσαι αργά, σκουπίζοντας τα χείλη σου.

Τι άφησα ανέγγιχτο στο κατώφλι –

 

Λευκή Νίκη,

Πετάς στους τοίχους μου ανάμεσα;

 

Χαμογελώντας η μπλε αστραπή

Αξιώνει, σαν τσιγκέλι, το βάρος των μελών του.

 

Η αστυνομία σε λατρεύει, ομολογείς τα πάντα.

Λαμπερά μαλλιά, μαύρο βερνίκι, η γνωστή επιτήδευση,

 

Είναι η ζωή μου τόσο ενδιαφέρουσα;

Γι’ αυτό γούρλωσες τα μάτια σου;

 

Γι’ αυτό τα μόρια του αέρα χάνονται;

Δεν είναι μόρια αέρα, αιμοσφαίρια είναι.

 

Άνοιξε την τσάντα σου. Τι μυρωδιά είναι αυτή;

Είναι το πλεκτό σου,

 

Μόνο του πλέκεται με ζήλο,

Είναι οι γλοιώδεις καραμέλες σου.

 

Έχω το κεφάλι σου στον τοίχο μου.

Ομφάλιοι λώροι, πορφυροί και λαμπεροί,

 

Στριγκλίζουν από την κοιλιά μου σαν βέλη, αυτά καβαλάω.

Ω λάμψη της σελήνης, Ω άρρωστη εσύ,

 

Κλεμμένα άλογα, πορνείες

Κυκλώνουν μια μαρμάρινη μήτρα.

 

Πού πας

Και ρουφάς την ανάσα σαν απόσταση;

 

Θειώδεις μοιχείες θρηνούν σ’ ένα όνειρο.

Παγωμένο γυαλί, πώς εισβάλεις

 

Ανάμεσα σε εμένα κι εμένα.

Γρατζουνάω σαν γάτα.

 

Το αίμα που τρέχει είναι φρούτο σκοτεινό—

Μια εντύπωση, ένα κοσμητικό.

 

Χαμογελάς.

Όχι, δεν είναι μοιραίο.

 

Πρώτη δημοσίευση: https://www.hartismag.gr/hartis-49/metafrash/tria-poiimata