Milica Spadijer - Δόκτωρ


Δόκτωρ

Πείτε μου τι γράφετε
Καλησπέρα
Μπορώ να ρίξω μια ματιά
Στο μαύρο τετραδιάκι σας
Καλησπέρα
Όχι, θα ήταν αντιδεοντολογικό
Δόκτωρ, το πλήρωσα
Πείτε μου
Ότι κατηγορώ τη μάνα μου για όλα ενώ αυτή πληρώνει για τη θεραπεία μου;
Νιώθω πολύ καλύτερα από τότε που παίρνω echinacea, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!
Elicea ήθελα να πω!
Δεν μπορώ να κοιμηθώ ή να γαμηθώ
Αλλά εντάξει, το αγόρι μου έτσι και αλλιώς λέει ότι έχω γαμηθεί αρκετά.
Δόκτωρ, αφήστε με να δω τι γράφετε
Μου βάλατε κάτω απ’ τη βάση;
Α – με – γά – λω – τη
Με δυο εκατοστά διαστολή
Δόκτωρ
Για τις κρίσεις θυμού
Και που δεν θέλω να κάνω παιδιά;
Το βρήκα!
Δόκτωρ
Γράφετε για το πώς κοροϊδεύω τον εαυτό μου!
Κατηγορώ τη μάνα μου για τις κακές μου σχέσεις
Για τις οποίες κατηγορώ τους
Πρώην μου
Για τους οποίους κατηγορώ
Τους βομβαρδισμούς!
Ψάχνω να βρω μια δικαιολογία
Στην παιδική μου ηλικία.
Το βρήκα!
Γράφετε για το πώς εξιδανικεύω
Ναρκισσιστική προσωπικότητα
Νευρωτική
Έκφυλη
Επιρρεπής στα ψυχαγωγικά ναρκωτικά
Γιατί πρέπει
Να τα σπάει όταν χορεύει!
Δόκτωρ,
Σας παρακαλώ
Πείτε μου
Τι γράφετε στο μαύρο τετραδιάκι σας.
Το πλήρωσα!
(με τα λεφτά της μάνας μου εντάξει)
Είμαι πολύ επιπόλαια, ε;
Ή τσιγκούνα;
Αλλά δόκτωρ είμαστε οι δυο μας εδώ και δεν βγάζω λεφτά
Και δεν δουλεύω!
Και δεν θέλω καν να δουλέψω!
Όλη μέρα κάθομαι και διαβάζω και καμιά φορά γράφω
Είμαι πολύ τεμπέλα, ε; Αυτό γράφετε;
Καθαρίζω.το.μπάνιο.
Βάζω τα πιάτα στο πλυντήριο
Όχι αρκετά αυτοκτονική
Απότομα αξιαγάπητη
Παθολογικά τρυφερή
Αυτιστικά φιλόδοξη
Παιδιάστικα θρήσκα
Δεν α ντέ χει
Τηηηη μοοοοννααααξιαααααά
Το βρήκα, το ξέρω.
Δόκτωρ,
Σας ικετεύω
Ναι, την επόμενη Τετάρτη στις 11!
(πείτε μου)
Ευχαριστώ
(τι έχετε γράψει)
Αντίο
(στο τετραδιάκι).


Πρώτη δημοσίευση: http://www.thraca.gr/2020/02/milica-spadijer-3.html